CBD Масло CIBDOL 3000 mg – 30% CBD, 10 ml

Изчерпан

Категория:

Описание

CIBDOL 30% е висококачествено, широкоспектърно канабисово масло с 3000 мг канабидиол (CBD).

В човешкото тяло се намира ендоканабиноидната система, която е съвкупност от рецептори, които отговарят за голяма част от жизнените процеси.

Канабидиолът взаимодейства с два от тези рецептори, както и с имунната система.

Основните свойства на канабидиола са невропротективни, противовъзпалителни и болкоуспокояващи, но наред с тях има и много други ползи от канабисовото масло.

Някои от полезните свойства на маслото са при:

• Синдром на раздразнените черва – подходяща диета и облекчаване на стреса могат да облекчат симптомите при СРЧ. В храносмилателната система има канабиноидни рецептори, което означава, че приемът на CBD може значително да облекчи дискомфорта и възпалението в тази област. Широкоспектърните масла от коноп са особено подходящи при заболявания засягащи стомашно-чревния тракт, защото имат силно противовъзпалително действие. Също така CBD може да регулира чревната подвижност и секреция. Канабидиолът може значително да подобри състоянието и качеството на живот при пациенти със СРЧ.
  • Припадъци – продуктите с канабисово масло могат да помогнат при пациенти с гърчове, причинени от различни заболявания. Терапевтичният ефект на CBD засяга не само честотата на гърчовете, но и тревожността, депресията и съня на пациентите. Също така активното вещество помага при появата на гадене, главоболие, световъртеж и замаяност придружаващи гърчовете. Най-важното преимущество на канабидиола е това, че той не предизвиква странични ефекти, каквито предизвикват повечето от лекарствата против гърчове.
  • Онкологични заболявания – провеждат се множество проучвания относно действието на CBD при пациенти с онкологични заболявания. Учените са на мнение, че канабидиолът повлиява успешно някои онкологични заболявания, както и страничните ефекти от химио- и лъчетерапии. Доказано е, че CBD причинява клетъчна смърт и блокира растежа на клетките на някои видове рак. Освен това намалява възпалението и способността на раковите клетки да се разпространяват. Канабидиолът има болкоуспокояващо действие и подобрява съня и психичното състояние при пациентите. CBD доказано подобрява качеството на живот при пациенти с онкологични заболявания.

CIBDOL 30% е натурално канабисово масло, произведено в Швейцария.

Активното вещество канабидиол в CIBDOL 30% е получено чрез CO2 екстракция. Този метод включва въглероден диоксид и най-безвредния за околната среда. Въглеродният диоксид навлиза във всички части на растението. По този начин успява да извлече максимално количество ценни вещества с минимални загуби.

Продуктът е 100% биологично чист, преминал през множество изследвания в реномирани швейцарски лаборатории.

В съдържанието на продукта няма наличие на тежки метали, химикали и други вредни за човешкото здраве вещества.

Разгледайте други CBD масла.

Cibdol

Напишете първия отзив за „CBD Масло CIBDOL 3000 mg – 30% CBD, 10 ml“