КОРИОЛУС лекарствена гъба, Dr. Biomaster, 240 капс. / 300 mg

Екстракт от плодно тяло на гъба Кориолус (Coriolus versicolor)

КОРИОЛУС ЕКСТРАКТ 30% ПОЛИЗАХАРИДИ на Доктор Биомастер е висококачествен екстракт от плодното тяло на лекарствената гъба. Приемът на гъбата Кориолус укрепва имунитета и оказва мощна подкрепа на организма при вирусна инфекция.

• Гъбата Кориолус е богата на ценни полизахариди и жизненоважни микроелементи. Нейните биоактивни съединения имат изразено имуномодулиращо действие и подпомагат имунната система при борбата с онкологични и други тежки заболявания. Приемът на този продукт се препоръчва при провеждане на химиотерапия и лъчетерапия.
  • Лекарствената гъба има мощно противовирусно действие. Приемът на гъбата Кориолус подобрява активността на NK-клетките на имунната система, които доказано се борят с вируси и други патогени. Биоактивните съединения в Кориолус имат силна антивирусна активност срещу човешки папилома вирус (HPV) и грипен вирус.
  • Гъбата Кориолус подпомага борбата с множество бактерии (Ешерихия коли, стафилококи) и гъбички (кандида).
  • Подобрява функциите на черния дроб и помага за извеждане на токсините от тялото.
  • Отлично профилактично средство за подобряване на защитните сили на организма.
  • КОРИОЛУС ЕКСТРАКТ 30% ПОЛИЗАХАРИДИ е изцяло природен продукт и се предлага без лекарско предписание.

Доказано е, че човешкият организъм може да усвои напълно екстракт от лекарствени гъби с до 40% полизахариди. При повишаване на процента полизахариди, техните молекули стават прекалено големи и не могат да бъдат усвоени. Гъбените екстракти на Доктор Биомастер съдържат 30% гъбени полизахариди за максимална усвояемост и най-добро въздействие върху имунната система.

Гъбата Кориолус и нейните полезни свойства

Гъбата Кориолус (Trametes versicolor / Coriolus versicolor) се използва от хилядолетия в Традиционната китайска медицина.

Нейното име „Пуешка опашка“ идва от интересната окраска на лекарствената гъба, наподобяваща цветните пера на опашката на птицата.

Освен с атрактивния си външен вид, гъбата Кориолус е известна и със своите ценни ползи за човешкото здраве.

• Укрепва имунитетаГъбата Кориолус съдържа специфични полизахариди, включително полизахаридите PSK и PSP, които имат мощни имуномодулиращи свойства.
    Нейните биоактивни компоненти модулират имунния отговор чрез активиране или инхибиране на специфични типове имунни клетки, като по този начин контролират възпалението.Проучванията показват, че екстрактът от лекарствената гъба повишава производството на моноцити – вид бели кръвни клетки, които се борят с инфекциите и повишават имунитета.
  • Оказва мощна подкрепа при борбата с онкологични заболяванияИзследванията показват, че гъбата Кориолус и нейните биоактивни съединения имат изразени противотуморни свойства.

Полизахаридите в лекарствената гъба потискат растежа и разпространението на човешки ракови клетки на дебелото черво.

Специфичен полизахарид в гъбата Пуешка опашка, наречен „Coriolus versicolor glucan“ (CVG), доказано потиска туморния растеж и разпространение.

Биологично активните съединения на гъбата Кориолус подпомагат борбата с различни онкологични заболявания, включително рак на гърдата, рак на шийката на матката, рак на дебелото черво и други.

Освен това приемът на лекарствената гъба подобрява ефективността на конвенционалните противоракови терапии. Същевременно приемът на Кориолус допринася за намаляване на тежестта на нежеланите странични ефекти от тяхното провеждане.

Научен доклад, разглеждащ 13 проучвания, установява, че приемът на 1–3,6 gr от лекарствената гъба на ден, заедно с конвенционалното лечение, подобрява общата преживяемост и качеството на живот на пациенти с рак.

• Подпомага борбата с вируси, бактерии и гъбичкиЕдно от най-мощните свойства на гъбата Кориолус се изразява именно в нейния изразен антимикробен ефект. Доказано е, че лекарствената гъба оказва подкрепа в борбата с бактерии (стафилококи, салмонела) и гъбички (кандида).Освен това Кориолус има мощни противовирусни свойства, като подпомага превенцията и борбата при наличие на вирусна инфекция.

Екстрактът от Кориолус подобрява активността на NK- клетките – имунни клетки, които се борят с вируси и други болестотворни патогени. Лекарствената гъба съдържа съединения с мощна противовирусна активност, които са доказали своята ефективност срещу човешки папилома вирус (HPV) и вируса на хепатит С (HEP-C).

• Подобрява функцията на черния дробГъбата Кориолус се използва от векове в Китай за лечението на редица здравословни проблеми и за защита на черния дроб.Много билкари и микотерапевти смятат, че нейният прием има значително по-мощно хепатопротективно действие, отколкото всеки друг продукт, използван за прочистване или детоксикация на черния дроб и организма.

Каква е разликата между вируси и бактерии?

Бактериите и вирусите са микроорганизми, които се различават съществено по своята структура и реакцията си към лекарства.

Бактериите са едноклетъчни, живи организми. Те имат клетъчна стена и всички компоненти, необходими за оцеляване и възпроизвеждане, въпреки че някои бактериални видове могат да черпят енергия от други източници.

Вирусите не се считат за „живи“, тъй като за своето съществуване те се нуждаят от клетка „гостоприемник“. Те се състоят само от един фрагмент генетичен материал и протеинова обвивка, наречена капсид. Вирусите оцеляват и се възпроизвеждат като използват необходимите ресурси от заразената клетка.

Подобно на бактериите, те са много разнообразни и имат различни форми и характеристики.

Известно е, че по-малко от 1% от бактериите причиняват заболявания, като повечето бактериални видове са ценен компонент на човешката микрофлора и са полезни за нашия организъм.

За разлика от бактериите, повечето вируси причиняват различни заболявания с тежки последствия за човешкото здраве.

Как се лекуват бактериалните инфекции?

Антибиотиците са лекарства, използвани за лечение на бактериални инфекции.
Има много видове антибиотици, но ефекта на всеки един се изразява в това, че предотвратяват размножаването и растежа на бактериите. Тези лекарства не са ефективни срещу вирусни инфекции.

Прекомерният прием на антибиотици нанася тежки вреди върху човешкото здраве и може да доведе до развитието на антибиотична резистентност.
Антибиотичната резистентност възниква, когато бактериите се адаптират към лекарствените съединения и стават устойчиви към тяхното приложение. Това води до развитието на трудно лечими и животозастрашаващи бактериални инфекции.

Как се лекува вирусна инфекция?

На този етап не е разработено ефективно лечение срещу инфекциите, причинени от вируси. Лечението обикновено е насочено към облекчаване на симптомите, докато имунната система сама се бори с инфекцията в човешкото тяло.

Основните стъпки за подпомагане на организма при вирусна инфекция са:

• Прием на много течности;
  • Набавяне на необходимото количество сън;
  • Прием на болкоуспокояващи лекарства – ацетаминофен (Tylenol) или ибупрофен (Motrin, Advil);
  • Прием на хранителни добавки за укрепване на имунната система.

Гъбата Кориолус е мощно природно противовирусно средство. Доказано е, че лекарствената гъба подпомага борбата с вируси като: човешки папилома вирус (HPV), вирус на хепатит С, грипен вирус и други.

Противовирусната активност на биоактивните съединения в Кориолус срещу HPV са чест обект на изследователска дейност.

Изследователи от Португалския институт по онкология в Коимбра, провеждат клинично изпитване относно ефекта от приема на гъбата Кориолус при пациенти с HPV с лезии на шийката на матката. Резултатите показват нормална цитология на маточната шийка при 72,5% от жените, приемали екстракт от лекарствената гъба. От 10-те високорискови пациенти, приемащи Кориолус, 9 са преминали от HPV (+) в HPV (-) статус.

Гъбата Кориолус е ценно природно средство за защита от вирусни инфекции и нейният прием е особено подходящ за укрепване на имунната система по време на грипния сезон.

Др. Биомастер

ЖЕНСКИ ПОЛОВИ ОРГАНИ, ИМУННА СИСТЕМА, ПИКОЧО-ПОЛОВА СИСТЕМА, СЪРДЕЧНО-СЪДОВА СИСТЕМА

Др. Биомастер

Съставки: 98% суперфин (shellbroken) екстракт от гъба Кориолус с 30% полизахариди, 2% антислепващ агент: магнезиев стеарат; капсули от растителна целулоза.
Без глутен, без ГМО, изцяло натурален продукт, с висока бионаличност.

Предназначение: Биологично активна хранителна добавка. Кориолусът е богат на специфични за гъбата полизахариди (бета-глюкани). Имуномодулатор, който повишава защитните сили; подобрява качеството на живот и общото здраве. Действа благоприятно на следните системи и органи: имунна и храносмилателна система (стомах, хранопровод), бял и черен дроб, панкреас, яйчници, гърда, маточна шийка. Има благоприятно въздействие върху половата система – матката и половите органи. Благоприятно повлиява нервната система, намалява усещането за физическа и психическа умора. Антиоксидант.

Препоръчителна дневна доза: (4 капсули) съдържа: 1,2 g 30 %-ен екстракт от Кориолус.

Условие за съхранение: В сухо, защитено от светлина място, при температура от 5 до 25°С.

Внимание: Възможна е индивидуална непоносимост към компонентите на добавката. Продуктът не е лекарствено средство. Да не се използва като заместител на разнообразното хранене! Да не се превишава препоръчителната доза! Да се пази на недостъпно за деца място!

Произведено за: “Др. БИОМАСТЕР” ООД

Фирма производител: „Аркадия Херба“ ЕООД

Напишете първия отзив за „КОРИОЛУС лекарствена гъба, Dr. Biomaster, 240 капс. / 300 mg“