РЕЙШИ лекарствена гъба, Hawlik, 60 капс. / 307 mg

Екстракт от плодно тяло на гъба Рейши (Ganoderma lucidum)

РЕЙШИ ЕКСТРАКТ 30% ПОЛИЗАХАРИДИ на Хавлик е висококачествен екстракт от плодното тяло на гъбата Рейши (Ganoderma lucidum). Тази ценна лекарствена гъба е известна със своето действие за подсилване на имунната система. Приемът на гъбата Рейши подпомага борбата с онкологични заболявания. Подобрява възстановяването на тъканите при рани и травми.

• Гъбата Рейши се използва с голям успех като помощно средство при борбата с онкологични заболявания, включително рак на млечната жлеза, рак на простатата, рак на черния дроб, рак на белите дробове и рак на кръвта.
  • Биоактивните компоненти на лекарствената гъба подпомагат контрола на кръвното налягане и холестерола. Гъбата Рейши подобрява сърдечно-съдовото здраве и е отлично профилактично средство срещу сърдечни заболявания.
  • Според много известни микотерапевти, лекарствената гъба помага за борба с всеки тип алергия.
  • Подпомага борбата с вирусни инфекции. Приемът на гъбата Рейши е особено подходящ за защита на организма по време на грипния сезон.
  • РЕЙШИ ЕКСТРАКТ 30% ПОЛИЗАХАРИДИ е природен продукт, който се предлага без лекарско предписание.

Доказано е, че човешкият организъм може да усвои напълно екстракт от лекарствени гъби с до 40% полизахариди. При повишаване на процента полизахариди, техните молекули стават прекалено големи и не могат да бъдат усвоени. Гъбените екстракти на Хавлик съдържат 30% гъбени полизахариди за максимална усвояемост и най-добро въздействие върху имунната система.

Гъбата Рейши и ползите от нейния прием за подсилване на имунната система

Лекарствената гъба Рейши се отличава със своя горчив вкус и поради тази причина се използва единствено с терапевтични цели.

Тази ценна витална гъба се използва за укрепване на имунната система. Тя защитава от различни вирусни инфекции, включително от грипния вирус. Гъбата Рейши е известна с това, че оказва терапевтичен ефект при заболявания, които засягат белия дроб, като астма и бронхит.

Нека разгледаме кои са най-известните ползи от приема на лекарствената гъба:

• Укрепва имунитета

От хилядолетия гъбата Рейши се използва като природно средство за подсилване на имунната система. В азиатските култури лекарствената гъба се приема като имуностимулатор за пациенти с ХИВ и рак. Доказано е, че бета-глюканите (полизахариди) в гъбата Рейши подобряват дейността на имунната система. Също така защитават организма от развитието на много заболявания и инфекции.

• Оказва подкрепа при борбата с онкологични заболявания

Многобройни проучвания показват, че биоактивните компоненти на тази ценна лекарствена гъба оказват мощна подкрепа при борбата с различни онкологични заболявания.Проучване, публикувано в „Журнал за онкология“ (Journal of Oncology), установява, че приемът на гъбата Рейши води до намаляване на размера на туморите при онкологично болни пациенти.Според изследователите, бета-глюканите и другите биоактивни съединения на лекарствената гъба предотвратят образуването на кръвоносни съдове в областта на тумора. Това е от ключово значение за унищожаването на раковите клетки, тъй като те се нуждаят от постоянно кръвоснабдяване за своя растеж.

Доказано е също, че тритерпените, влизащи в състава на гъбата Рейши, предотвратяват развитието на метастази в организма.

Тази ценна лекарствена гъба се използва с голям успех при борбата с рак на гърдата, рак на простатата, рак на белия дроб, рак на черния дроб и левкемия.

Допълнителни изследвания показват, че приемът на гъбата Рейши води до намаляване на гаденето, причинено вследствие на химиотерапията, както и до подобряване на ефективността на лъчетерапията.

• Помага за намаляване на кръвното налягане

Биоактивните вещества, влизащи в състава на лекарствената гъба, помагат за понижаване на високото кръвно налягане. Приемът на гъбата Рейши оказва благоприятно действие върху сърдечно-съдовата система и може да бъде полезно природно средство за контрол на кръвното налягане при хора с хипертония. Преди приема на лекарствената гъба при проблеми с кръвното налягане се препоръчва консултация с лекар-микотерапевт.

• Подпомага контрола на холестерола и кръвната захар

Както тритерпените, така и бета-глюканите в гъбата Рейши помагат за намаляване на нивата на общия холестерол и LDL – „лошия“ холестерол в кръвта.Освен това е установено, че приемът на лекарствената гъба води до значително намаляване на нивата на глюкозата в кръвта. Изследователи разкриват, че гъбата Рейши предпазва от появата на бъбречни усложнения при пациенти, страдащи от диабет.

• Допринася за борба с алергиите

Известно е, че биоактивните съединения в гъбата Рейши имат изразени антихистаминови свойства и подобрят снабдяването на организма с кислород. Тези свойства са от особена ползва за страдащите от хронична и алергична астма. Според много изявени микотерапевти, лекарствената гъба е мощно природно средство за справяне с всеки вид алергия.

HAWLIK Gesundheitsprodukte GmbH

БЯЛ ДРОБ, ДИХАТЕЛНА СИСТЕМА, ЕНДОКРИННА СИСТЕМА, ИМУННА СИСТЕМА, КОЖА, СТОМАХ, СЪЕДИНИТЕЛНА ТЪКАН, СЪРДЕЧНО-СЪДОВА СИСТЕМА, ЧЕРЕН ДРОБ

Съставки: екстракт от Рейши (61.9%), капсули: хидроксипропил метилцелулоза (29.9%), екстракт от ацерола (8.2%). Без глутен, лактоза, изкуствени оцветители, ароматизатори и ГМО, 100% вегетариански продукт.

Предназначение: Имуномодулатор. Антиоксидант. Хранителна добавка със специфични полизахариди от екстракт на гъба Рейши и витамин С.

Препоръчителна дневна доза: (4 капсули) съдържа:

за 4 капс.: % от преп. днeвна доза*
Рейши екстракт 1200 mg -**
Полизахариди 360 mg -**
Вит. C от ацерола 27 mg 33 %

* според дневните реф.количества за прием
** няма данни за препоръчителна дозировка

Условие за съхранение: В сухо, защитено от светлина място, при температура от 5° до 25° C.

Внимание: Продуктът не е лекарствено средство! Да не се използва като заместител на разнообразното хранене! Да не се превишава препоръчителната дневна доза! Да се пази на място недостъпно за малки деца! Възможна е индивидуална непоносимост към компонентите на добавката.

Дистрибутор: „Др. БИОМАСТЕР” ООД

Фирма производител: HAWLIK Gesundheitsprodukte GmbH

Напишете първия отзив за „РЕЙШИ лекарствена гъба, Hawlik, 60 капс. / 307 mg“