Разпродажба!

АГАРИКУС лекарствена гъба, Hawlik, 60 капс. / 307 mg

Екстракт от плодно тяло на гъба Агарикус блазеи (Agaricus blazei Murrill)

АГАРИКУС БЛАЗЕИ ЕКСТРАКТ 30% ПОЛИЗАХАРИДИ на Хавлик е висококачествен екстракт от плодното тяло на гъбата Агарикус блазеи (Agaricus blazei Murill). Плодното тяло на гъбата Агарикус блазеи има най-високо съдържание на ценни гъбени полизахариди (бета-глюкани) спрямо всички лекарствени гъби. Биоактивните компоненти на лекарствената гъба укрепват имунната система и подпомагат борбата с онкологични заболявания.

• Гъбата Агарикус блазеи съдържа ценни биоактивни вещества с мощна противоракова активност. Приемът на лекарствената гъба помага при борбата с различни онкологични заболявания – мултиплен миелом, рак на белите дробове, рак на шийката на матката, рак на ендометриума, рак на яйчниците и левкемия. Редовният прием на този продукт води до намаляване на нежеланите странични ефект от провеждането на химиотерапия и лъчетерапия.
  • Мощните имуномодулиращи свойства на бета-глюканите в екстракта от Агарикус блазеи помагат за контрола на различни автоимунни заболявания. Преди приема на този продукт при автоимунни заболявания се препоръчва консултация с лекар-микотерапевт.
  • Гъбата Агарикус е отлично природно средство за борба с много видове алергии.
  • Приемът на лекарствената гъба оказва терапевтично действие при различни кожни заболявания.
  • АГАРИКУС БЛАЗЕИ ЕКСТРАКТ 30% ПОЛИЗАХАРИДИ на Хавлик е природен продукт и се предлага без лекарско предписание.

Доказано е, че човешкият организъм може да усвои напълно екстракт от лекарствени гъби с до 40% полизахариди. При повишаване на процента полизахариди, техните молекули стават прекалено големи и не могат да бъдат усвоени. Гъбените екстракти на Хавлик съдържат 30% гъбени полизахариди за максимална усвояемост и най-добро въздействие върху имунната система.

Гъбата Агарикус блазеи и нейните полезни свойства

От векове гъбата Агарикус блазеи (Agaricus blazei) играе важна роля в Традиционната китайска медицина. Понастоящем лекарствената гъба и нейните ценни терапевтични свойства са познати в много страни по света. Приемът на лекарствената гъба оказва благотворно влияние върху целия организъм, като води до положителни резултати при терапията на широк спектър от заболявания – от хепатит до рак. Гъбата Агарикус блазей е чест обект на изследователска дейност. Големият изследователски интерес към лекарствената гъба се дължи на нейните доказани имуномодулиращи и противотуморни свойства.

Някои от най-известните ползи от приема на гъбата Агарикус блазеи са:

• Укрепва имунната система

Едно от най-известните свойства на гъбата Агарикус се изразява именно в нейния мощен имуномодулиращ ефект. Биоактивните компоненти (основно бета-глюкани) на лекарствената гъба подпомагат имунната система и нейната борба с различни микробни инфекции. Освен това тези съединения могат да модулират имунния отговор, което е от особена ползва при определени здравословни проблеми като алергии, астма и автоимунни заболявания.

Плодното тяло на гъбата Агарикус има изключително високо съдържание на полизахариди, особено на β-глюкани. Според различни изследвания, полизахаридите, открити в тази гъба, регулират производството на антитела и действат като „модификатори на биологичния отговор“.

Данните от in vitro и in vivo проучвания показват, че приемът на Агарикус блазеи води до подобряване на активността на белите кръвни клетки като макрофаги, дендритни клетки, гранулоцити и естествени клетки убийци. Тези имунни клетки осигуряват защита срещу вирусни, бактериални и гъбични инфекции и се борят с раковите клетки в организма.

• Подпомага борбата с рака

Доказано е, че биоактивните компоненти на гъбата Агарикус блазеи имат мощна противоракова активност срещу фибросарком, рак на белия дроб, рак на простатата, рак на яйчниците и мултиплен миелом. Според изследователите двете съединения в лекарствената гъба с най-изразена противоракова активност са протеогликаните и ергостеролът.

Скорошно проучване показва, че екстрактът от виталната гъба унищожава раковите клетки на панкреаса – едно от най-агресивните и трудно лечими онкологични заболявания.

Учените установяват, че ценните вещества в гъбата Агарикус блазей предотвратяват растежа на раковите клетки и водят до тяхната апоптоза (клетъчна смърт). Тези данни показват, че приемът на лекарствената гъба помага за борба с рака и за предотвратяване на прогресията на заболяването.

• Спомага за унищожаването на болестотворни патогени

Гъбата Агарикус блазеи съдържа биоактивни съединения с мощна антимикробна активност. Последните проучвания показват, че екстрактът от лекарствената гъба се бори ефективно с Грам-положителни стафилококи (Streptococcus pneumoniae). Инфекцията с този бактериален вид води до развитието на пневмония и менингит.
    Освен това изследванията показват, че активните вещества в гъбата Агарикус блазеи имат изразена противовирусна активност, включително срещу херпес симплекс вирус тип 1 (HSV 1). Научните данни потвърждават, че лекарствената гъба е ценно природно средство за защита на организма от различни болестотворни патогени.

• Поддържа здравето на черния дроб

Доказано е, че гъбата Агарикус блазеи подобрява функцията на черния дроб, дори при хора с хепатит В. Това заболяване е едно от най-трудно лечимите и води до тежки чернодробни увреждания. Установено е, че приемът на екстракт от гъбата Агарикус подобрява дейността на черния дроб и предотвратява неговото увреждане, вследствие на различни здравословни проблеми.

HAWLIK Gesundheitsprodukte GmbH

БЯЛ ДРОБ, ДЕБЕЛО ЧЕРВО, ДИХАТЕЛНА СИСТЕМА, ЕНДОКРИННА СИСТЕМА, ИМУННА СИСТЕМА, ПИКОЧО-ПОЛОВА СИСТЕМА, СЪЕДИНИТЕЛНА ТЪКАН, СЪРДЕЧНО-СЪДОВА СИСТЕМА, ХРАНОСМИЛАТЕЛНА СИСТЕМА

HAWLIK Gesundheitsprodukte GmbH

Съставки: екстракт от Агарикус (64.52%), капсули: хидроксипропил метилцелулоза (26.88%), екстракт от ацерола (8.6%). Без глутен, лактоза, изкуствени оцветители, ароматизатори и ГМО, 100% вегетариански продукт.

Предназначение: Имуномодулатор. Антиоксидант.

Препоръчителна дневна доза: (4 капсули) съдържа:

за 4 капс.: % от преп. днeвна доза*
Агарикус екстракт 1200 mg – **
Полизахариди 360 mg – **
Витамин C от ацерола 27 mg 33 %

* според дневните реф. количества за прием
** няма данни за препоръчителна дозировка

Условие за съхранение: В сухо, защитено от светлина място, при t° от 5° до 25° C.

Внимание: Продуктът не е лекарствено средство! Да не се използва като заместител на разнообразното хранене! Да не се превишава препоръчителната дневна доза! Да се пази на място недостъпно за малки деца! Възможна е индивидуална непоносимост към компонентите на добавката.

Дистрибутор: „Др. БИОМАСТЕР” ООД

Фирма производител: HAWLIK Gesundheitsprodukte GmbH

Напишете първия отзив за „АГАРИКУС лекарствена гъба, Hawlik, 60 капс. / 307 mg“