НАЙ-ДОБРАТА СМЕС ОТ ГЪБЕНИ ПРАХОВЕ с 10 витални гъби, 100 g

100 g
Смес от гъбените прахове от плодното тяло на 10 лекарствени гъби

НАЙ-ДОБРАТА СМЕС ОТ ГЪБЕНИ ПРАХОВЕ съдържа комбинация от десетте най-известни витални гъбиАгарикус блазеи, Шиитаке, Мейтаке, Кордицепс, Рейши, Кориолус, Херициум, Полипорус, Аурикулария и Копринус. Продуктът оказва благоприятен ефект върху всички функции на организма. Той е особено подходящ за укрепване на имунитета и при метаболитен синдром.

Предимства на продукта НАЙ-ДОБРАТА СМЕС ОТ ГЪБЕНИ ПРАХОВЕ:

• Гъбените полизахариди в този продукт имат доказани имуномодулиращи свойства. Бета-глюканите спомагат за укрепване на имунитета и потискат възпалителните процеси в организма. Продуктът е подходящ при нарушения във функциите на имунната система и е отлично профилактично природно средство.
  • Лекарствените гъби в продукта съдържат специфични биоактивни вещества, които имат кардиопротективни свойства и подобряват защитата на черния дроб. Техният прием оказва благоприятно действие при метаболитен синдром – състояние, което се характеризира със съвкупност от рискови фактори като: нарушения в обмяната на веществата, наднормено тегло, увреждане на черния дроб и сърдечно-съдови заболявания.
  • Праховете от лекарствени гъби, включени в продукта, са получени по метода „шелброукън“, чрез който се подобрява тяхното усвояване от организма.
  • Продуктът е изцяло натурален и се предлага без лекарско предписание.

НАЙ-ДОБРАТА СМЕС ОТ ГЪБЕНИ ПРАХОВЕ е висококачествен природен продукт, чиято формула включва прах от 10 от най-известните витални гъби. Лекарствените гъби са известни с това, че съдържат богат набор от полизахариди (бета-глюкани) и други биоактивни съединения. Тези съединения спомагат за поддържане на редица функции в човешкия организъм. Освен това те съдържат изобилие от витамини и минерали, включително ниацин, биотин, фолиева киселина, калий и други.

Витални гъби и техните полезни свойства

• Агарикус (Agaricus blаzei Murrill)

Гъбата Агарикус е една от най-добре проучените витални гъби. Специфичните полизахариди, влизащи в състава на лекарствената гъба, оказват благоприятен ефект при редица здравословни състояния (рак, диабет, сърдечно-съдови заболявания и други). Съединенията в гъбата Агарикус имат потенциални противовъзпалителни, антиоксидантни, противоракови и хипогликемични свойства. Прочетете повече информация за лекарствената гъба Агарикус (Agaricus blаzei Murrill).

• Аурикулария (Auricularia polytricha)

Лекарствената гъба подпомага контрола на кръвното налягане и оказва благоприятен ефект върху сърдечните функции. Както е известно, някои витални гъби имат изразени противоракови свойства – гъбата Аурикулария съдържа специални съединения, които спомагат за борба с рака. Прочетете повече информация за лекарствената гъба Аурикулария (Auricularia polytricha)

• Копринус (Coprinus comatus)

Това, което отличава гъбата Копринус от останалите витални гъби е изразения антидиабетен ефект на нейните биологично активни вещества. Лекарствената гъба оказва особено благоприятно действие върху сърдечно-съдовата система и подпомага циркулацията на кръвта в организма. Прочетете повече информация за лекарствената гъба Копринус (Coprinus comatus).

• Кориолус (Coriolus versicolor)

Гъбата Кориолус е вид витална гъба, която е известна с това, че подпомага борбата с вирусни, бактериални и гъбични инфекции. Нейните полизахариди укрепват естествените защитни функции на имунната система и оказват терапевтичен ефект при различни здравословни състояния (рак, инфекциозни заболявания и други). Прочетете повече информация за лекарствената гъба Кориолус (Coriolus versicolor).

• Херициум (Hericium erinaceus)

Гъбата Херициум се отличава със своя благоприятен ефект върху мозъчните функции и нервната система. Проучванията показват, че биоактивните съединения в лекарствената гъба спомагат за намаляване на чувството на тревожност и за справяне с депресията. Прочетете повече информация за лекарствената гъба Херициум (Hericium erinaceus).

• Мейтаке (Grifola frondosa)

Гъбата Мейтаке е една от най-изследваните витални гъби. Полезните свойства на нейните биологично активни вещества включват намаляване на нивата на кръвната захар и на холестерола, което оказва благоприятно действие върху сърдечно-съдовата система. Освен това лекарствената гъба подпомага превенцията и борбата с онкологични заболявания. Гъбата Мейтаке е известна като „женската гъба“, което се дължи на факта, че има особено благоприятно действие в посока регулиране на хормоните при жените (при климактерични проблеми, менструални смущения и други). Прочетете повече информация за лекарствената гъба Мейтаке (Grifola frondosa).

• Полипорус (Polyporus umbellatus)

Изследванията показват, че гъбата Полипорус има противоракови свойства и нейният прием води до цялостно укрепване на имунитета. Прочетете повече информация залекарствената гъба Полипорус (Polyporus umbellatus).

• Рейши (Ganoderma lucidum)

Подобно на други витални гъби, Рейши съдържа специфични съединения, които имат противоракови и имуномодулиращи свойства. Приемът на лекарствената гъба подобрява процесите на регенерация на тъканите в организма и спомага за по-бързото възстановяване от травми. Прочетете повече информация за лекарствената гъба Рейши (Ganoderma lucidum).

• Шийтаке (Lentinula edodes)

Гъбата Шийтаке и нейните полезни вещества имат противовъзпалителна и противоракова активност. Нейният прием се свързва с подобряване на сърдечно-съдовото здраве и с укрепване на имунните функции. Прочетете повече информация за лекарствената гъба Шийтаке (Lentinula edodes).

• Кордицепс (Cordyceps sinensis)

Когато става дума за спорт, гъбата Кордицепс е най-атрактивната сред познатите витални гъби. Смята се, че лекарствената гъба може да подобри енергията и издръжливостта по време на тренировка. Също така, нейните съединения имат потенциални антиоксидантни и противовъзпалителни свойства и подпомагат контрола на кръвното налягане. Прочетете повече информация за лекарствената гъба Кордицепс (Cordyceps sinensis).

Др. Биомастер

ЕНДОКРИННА СИСТЕМА, ИМУННА СИСТЕМА, ОТДЕЛИТЕЛНА СИСТЕМА, СЪРДЕЧНО-СЪДОВА СИСТЕМА, ЧЕРЕН ДРОБ

Др. Биомастер

Съставки:100% смес от десет гъбени прахове от гъбите: Агарикус (Agaricus blаzei Murrill) – 10%, Аурикулария (Auricularia polytricha) – 10%, Копринус (Coprinus comatus) – 10%, Кориолус (Coriolus versicolor) – 10%, Херициум (Hericium erinaceus) – 10%, Мейтаке (Grifola frondosa) – 10%, Полипорус (Polyporus umbellatus) – 10%, Рейши (Ganoderma lucidum) – 10%, Шиитаке (Lentinula edodes) – 10%, Кордицепс (Cordyceps sinensis) – 10%. Не съдържа никакви други съставки.

Предназначение: Хранителна добавка. Източник на полизахариди.
Използваните гъбени прахове са супер фино смлени по метода „шелброукън“ (shellbroken) за повишаване биоусвоимостта. Съдържат много от физиологично ценните витамини, минерали и олигоелементи, между които витамини от B- групата, ниацин, биотин, фолиева киселина, калий, желязо, магнезий, фосфор, цинк.
Продуктът действа благоприятно на всички органи и системи в човешкия организъм. Имуномодулатор. Антиоксидант. Забавя стареенето.

Начин на употреба: По 1 чаена лъжичка 3 пъти дневно преди ядене, разтворена в чаша с леко топла вода.

Препоръчителна дневна доза: Дневната доза съдържа 9 g смес от гъбен прах.

Условия за съхранение: В сухо, защитено от светлина място, при температура от 5 до 25°С.

Внимание: Възможна е индивидуална непоносимост към компонентите на добавката. Продуктът не е лекарствено средство. Да не се използва като заместител на разнообразното хранене! Да не се превишава препоръчителната доза. Да се пази на недостъпно за деца място!

Произведено за: „Др. БИОМАСТЕР“ ООД

Фирма производител: „Аркадия Херба“ ЕООД

Напишете първия отзив за „НАЙ-ДОБРАТА СМЕС ОТ ГЪБЕНИ ПРАХОВЕ с 10 витални гъби, 100 g“