Алтернативни подходи към лечението и превенцията на ХОББ
Здравни проблеми
Лайош Кошут

ХОББ – хроничната обструктивна белодробна болест е хронично възпалително заболяване на белите дробове.

Симпотимите му включват:

• Затруднено дишане
  • Стягане в гърдите
  • Хронична кашлица
  • Чести респираточни инфекции
  • Отделяне на слуз
  • Хрипове

Хората диагностицирани с ХОББ са изложени на риск от развитие на сърдечно-съдови заболявания, рак на белия дроб и други тежки здравословни проблеми.

Основният причинител на ХОББ е тютюнопушенето. Заболяването може да бъде причинено и от продължително излагане на вредни изпарения от изгаряне на гориво, готвене и отопление в лошо вентилирани помещения.

Алтернативно лечение на хронична обструктивна белодробна болест

Хората, които са се сблъскали с това тежко заболяване прилагат множество методи за лечение, включително медикаменти или кислородна терапия.

Някои алтернативни терапии също могат да помогнат за облекчаване на симптомите на ХОББ и да подпомогнат подобряването на качеството на живот на пациентите.

Лекарствените гъби и приложението им при пациенти с ХОББ:

Виталните гъби са ценени по целия свят поради техните противовъзпалителни, антиоксидантни и имуномодулиращи действия. Лекарствените гъби имат широк спектър на употреба, тъй като те модулират имунния отговр при различни заболявания, включително автоимунни.

Множество  научни изследвания доказват, че виталните гъби могат да бъдат мощен адювант в борбата с хроничната обструктивна белодробна болест.

Кордицепс (Cordyceps sinensis) – виталната гъба Кордицепс инхибира контракциите на трахеята и позволява на по-голям въздушен поток да премине към белите дробове. Също така Кордицепс намалява възпалението и предотвратява стареенето на бронхиалните клетки. В клинично проучване е установено, че употребата на виталната гъба намалява възпалението на дихателните пътища и подобрява имунния отговор през респираторния епител.

Рейши (Ganoderma lucidum) – виталната гъба Рейши доказано намалява възпалението и инхибира прекомерното производство на слуз. Противовъзпалителния ефект на Рейши може да се сравни в този на някои нестероидни противовъзпалителни лекарства. Също така лекарствената гъба предотвратява хронифицирането на различни белодробни заболявания.

Полипорус (Polyporus umbellatus) – виталната гъба Полипорус има силен отводняващ ефект. При пациенти с ХОББ в белия дроб се събира течност и слуз. Полипорус помага за отстраняване на тази течност и за елиминиране на токсините. Освен това гъбата има мощен противовъзпалителен ефект.

Биорезонансна терапия при борбата с ХОББ

Биорезонансната терапия използва собствените електромагнитни вълни на пациента за да се бори с различни проблеми. Уредът Bicom открива болестните трептения в тялото и им въздейства.

Традиционната биорезонансна терапия е разработена от лекаря Франц Морел и електроинжинерния техник Ерих Раше през 70-те година на миналия век. В последствие са проведени множество изследвания от международни екипи, за да бъде доказана ефективността на метода. Успешните тествания са във връзка с алергии, ревматични заболявания, болка и разлчични респираторни заболявания.

Тютюнопушенето е особено вредно за бронхиалната и сърдечно-съдовата система. Голям процент от пушачите развиват рак на белия дроб, хроничен бронхит и ХОББ. Поради тази причина са необходими ефекасни методи за спиране на вредния навик.

Спирането на тютюнопушенето чрез биорезонсна диагностика отчита изключително голям успех при различни демографски характеристики пациенти. Предимството на този вид метод спрямо медикаментозния е, че при различните проучвания не са отчетени никакви странични ефекти.

Научете повече за BICOM и биорезонансната терапия.

За да се погрижите за себе си запишете час за биорезонансна диагностика при Др. Димова на тел: 0878790337.

Източници:

1. https://hifasdaterra.co.uk/clinic/chronic-bronchitis/